söndag 3 december 2017

Vi lever fortfarande, men oj vad tiden går fort

Jag har visst inte gjort ett enda inlägg sedan min Europaresa. Hann med Strasbourg, Luxemburg och Trier på fem dagar. Intensivt och kul. Tyckte Trier var en så fin stad. Dit vill jag gärna åka igen. Åt och drack mycket gott på resan. 

Europadomstolen i Strasbourg:


Luxemburg:


Trier:



När jag kom hem var det fullt upp både hemma och på jobbet. Beställde julkort, kalendrar, handlade saker inför resan och JOBBADE! I onsdags tog jag slut. Hade minnesluckor från morgonen och kunde inte läsa något på jobbet. Det var bara att ta sig hem. Är fortfarande lite påverkad. I dag var vi på loppis och kyrkans julmarknad och jag hade svårt att använda swish. Tungt när man känner sig så trög. 

I fredags var det även dags att tillträda stugan. Åkte dit en stund på lördagen. 
Annars blir det nog mest till våren som vi kommer börja vara där eftersom vi redan ställt upp husvagnen i Storklinten. 

Vitå:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar