söndag 17 november 2013

Fullspäckad helg

I fredags kom pappa och Birgitta hit innan jag kommit hem. När jag landade regnade det för fullt och det var glashalt ute. Pappa och Birgita var och såg Jerka på kvällen. Håkan jobbade. På lördagen åkte jag och Birgitta och tre av barnen och handlade en massa. Som vanligt en tur till Återvinningen men även Latinamerikakommittens loppis. Jag köpte de här fina ljusstakarna från Nuutajärvi.


Efter det tog vi Storheden. På Coop köpte jag en rumsgran.

Under tiden var Håkan och pappa hemma och satte upp handledaren i trapphuset. Vi har nog varit utan i sex år, ända sedan panelen började sättas upp på väggen.



I dag har vi varit i simhallen och sedan har alla barn haft aktiviteter. På kvällen har vi alla tittat på Jonas bandymatch. Tyvärr förlorade hans lag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar