torsdag 7 november 2013

En dag kvar tills jag kommer hem...

Längtar hem mer och mer ju närmare fredag kväll jag är men nu är det bara en kväll och en dag kvar. I dag har jag haft en trevlig dag och kväll. Löste något på jobbet som jag klurat på i några dagar och det känns alltid bra. Sedan fick jag veta att min vän, som bett om att få bli kallad Yngve, vunnit budgivningen på den superfina lägenheten och sedan träffade jag en annan vän på stan. 

Till middag åt jag en hälsotallrik. Efter att ha varit så nyttig åt jag en tiramisu till efterrätt!


Efter middagen gick vi på Granits medlemskväll. De hade 30 procent på hela sortimentet. 


En av sakerna jag köpte var denna fina julgranskula.



Efter Granit tog vi en tur på Åhlens. Där  sålde de den här chokladkalendern för vuxna. Det är en chokladpralin bakom varje lucka. Det finns även fler än 24 luckor. En riktig önskedröm, men vet tyvärr inte vad den kostar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar