fredag 10 augusti 2018

Sista semesterdagen

I morse åkte vi hem från stugan där vi varit sedan lunchtid igår. Håkan jobbade i dag, så jag och barnen åkte hem senare än han. Efter att ha skjutsat hem tre av barnen åkte jag och Frida på en loppisrunda. Hon handlade kläder och jag en del saker till Håkans 50-årsfest och en del till stugan. Bl.a. köpte jag dessa dynor till utemöbler. Tyvärr luktar de mögel, men det bör gå att åtgärda. 


Vi besökte fem loppisbutiker innan jag åkte hem med Frida och tog med mig Stina på stan. Vi gick bl.a. på bio och såg Lassemaja, det första fallet och uträttade en del ärenden. 

I helgen blir det stugan igen, men först loppis på Hertsödagen. Jag skulle gärna ha lite mer semester eftersom jag har så mycket att pyssla med hemma, men känner mig riktigt utvilad. Så är nog redo för jobbet igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar