söndag 28 januari 2018

Kill- och tjejhelg

I fredags hade vi planerat att åka till husvagnen i Storklinten, men det blev så sent innan jag kom iväg från jobbet så vi bestämde oss för att åka på lördag morgon i stället. Jag var helt slut på fredagen efter en jobbig vecka och en otroligt intensiv arbetsdag. 

På lördagen bestämde jag mig för att stanna hemma eftersom jag ville gå på loppis och i affärer. Frida och Stina ville också stanna hemma. Vi köpte en hel del kläder på rea. Var och handlade i drygt fem timmar. På kvällen åt vi frukt och tittade på film. 

Killarna åkte till Storklinten där de har åkt skoter, skottat och åkt lite mer skoter. I dag kom de hem. Vi har tvättat och fixat och David har varit på innebandyträning i kväll. 

Det här är nog helgens finaste loppisfynd. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar