måndag 1 maj 2017

Långhelg

I helgen hade vi planerat att åka till Storklinten på Valborgsmässoafton, men eftersom vädret var så gräsligt med snöstorm valde vi att stanna hemma. Våra vänner skulle komma hit i stället, men tyvärr kräktes deras dotter på morgonen så vi var bara hemma och tog det lugnt. 

I lördags var jag helt slut efter en otroligt tuff jobbdag på fredagen. Jag orkade knappt kliva upp ur sängen. Håkan och barnen åkte iväg med släpet och skotern till hans föräldrar för att lämna skotern på sommarförvaring. Efter att ha vilat en lång stund tog jag mig till stan och Röda Korset. Där hittade jag denna fina vas. 


I dag har Håkan och Jonas bytt däck, jag har sorterat papper och strukit massor av kläder. Det har varit skönt att vara ledig tre dagar i sträck. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar