torsdag 26 juni 2014

Sista dagen hemma på ett tag...

Nu i kväll har jag strukit, tvättat, bäddat rent, målat, packat lite, bakat bröd och strax ska jag dammsuga. 


Jag, Frida, David och Stina har också tittat på Ernst. I morgon bitti ska vi ta bussen till stan och sedan åker vi tåg till Sundsvall med byte i Umeå. 

Håkan och Jonas hämtade ut husvagnen mitt på dagen och har nu kört hela vägen till Valbo där de ska sova. 

Både igår och i dag har jag och barnen uträttat ärenden och gått på loppis. Jag har köpt ett blombord som jag har målat för fullt.
 

Jag som haft semester några dagar har helt plötsligt massor av ork. I går frostade jag av frysen och jag har även städat ur kylen. I dag har vi satt undan grillen och cyklarna i garaget. Nu återstår inte mycket innan vi är redo för avfärd! Vi längtar alla så mycket till Åland! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar