söndag 28 juli 2013

Ännu en solig dag

Sovmorgon igen och sedan började arbetet. Håkan har städat klart i husvagnen, tagit en massa bilder på den och sedan har vi lagt ut en annons på Blocket. Håkan har också satt upp Fridas prylhylla som numera är vitmålad. Jag har fortsatt måla Stinas hyllor och därefter följt Stina till ett kalas. Efter avlämningen på kalaset tog Frida och jag en promenad i den gassande solen. Efter kalaset åkte hela familjen och badade vid Tjuvholmssundet igen och sammanstrålade där med några vänner och deras barn. Lite spontant fortsatte kvällen med grillning hemma hos vännerna.

Nu ikväll har vi fått första budet på husvagnen. Det är en som vill byta den mot en motorcyklel. Skulle inte tro det va? 

När jag målar är jag ganska grisig av mig. Har färgfläckar lite här och var. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar