måndag 12 augusti 2019

Semesterns sista vecka är påbörjad

I år har vi inte lyckats synka vår semester så värst bra Håkan och jag. Han hade redan haft två veckor ledigt när jag började min semester och han började jobba förra veckan. Som tur är har han flera lediga dagar denna vecka, så nu är vi i stugan. 

Min semester började med att vi åkte till Åland och pappa och Birgitta. Vi hade lånat Håkans föräldrars husvagn. På Åland var vi i en och halv vecka. Vi var där tillsammans med mina syskon och barnens kusiner. Det blev årets varmaste dagar när vi var där. På Åland badade vi massor, åkte båt, hälsade på släktingar och gick på en del loppisar.

På vägen hem stannade Håkan, jag, David, Stina och husdjuren hos våra vänner i Sundsvall. Jonas och Frida åkte direkt hem till Luleå för att börja jobba. På vår väg norrut stannade vi hos Kenneths förra ägare som hjälpte oss att klippa honom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar